​فايروال VIPRION 2250 Blade ​فايروال VIPRION 2250 Blade

شرکت سورنا

​فايروال VIPRION 2250 Blade

 

F5 VIPRION 2250 Blade

اين فايروال F5 كه برروي شاسي هاي VIPRION 2200 و VIPRION 2400 قابل نصب ميباشد، در اصل يك راهكار Application Delivery Controller بحساب ميايد كه ميتواند تا 48M كانكشن همزمان لايه 2 و تا 80Gbps ظرفيت را پشتيباني نمايد و بازدهي قابل توجهي را براي سازمان ها و ديتاسنترهاي متوسط فراهم نمايد.

اين تجهيز F5 اين توانايي را دارد تا با پيچيدگي هاي موجود در مقابله با حملات سايبري را كاهش دهد بطوريكه خللي در عملكرد شبكه بوجود نيايد. همچنين با استفاده از فايروال F5 مديران ميتوانند انعطاف پذيري مورد نياز با رشد كاربران را در اختيار داشته باشند و همچنين امنيت و كانكشن شبكه را با تعداد محدودتري از تجهيزات مديريت نمايند.

فايروال تيغه اي 2250 با بهره مندي از سيستم عامل TMOS و با استفاده و تركيب سرويس هاي Big IP Application Firewall Manager (AFM) و F5 Big IP Application Security Manager ميتواند زيرساختي انعطاف پذير را براي مديران و به منظور پاسخ گويي به تهديدات روزافزون و تحت عنوان راهكار Web Application Firewall يا راهكار WAF استفاده نمايند.

از قابليت هاي اين محصول ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات تجهيزات f5 VIPRION با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/8/18 ساعت: ۱۵ توسط:sorena-c18 :